Ajankohtaista Pali-liikenteessä
Teiskon palveluliikenne kesällä
Teiskon Pali-bussilla ajetaan 5.6.-6.8.2023 myös ma-pe linjaliikennettä, jonka aikataulussa on huomioitu vaihtoyhteys linjalle 90. Linjaliikenteessä ei poiketa reitiltä. Katso tarkempi aikataulu alta löytyvästä tiedostosta.
Kesäliikenne Niihaman siirtolapuutarhalle
Pali-autoilla toteutetaan kesän ajan liikennettä Niihaman siirtolapuutarhalle 22.4.-7.10.2023 välisenä aikana. Katso tarkempi aikataulu sekä liikennöintipäivät alta löytyvästä tiedostosta.
Pali-reiteissä häiriöitä torstaina 9.3.2023 järjestelmäpäivityksen vuoksi
Osassa Tuomi Logistiikan Pali-palveluliikenteen reiteistä ilmeni torstaina 9.3.2023 häiriöitä järjestelmäpäivityksen seurauksena. Ennakkoon tilatut palveluliikenteen matkat pystyttiin ajamaan normaalisti, mutta uusia matkustajia ei onnistuttu saamaan Pali-reiteille häiriöstä johtuen.
Osa järjestelmähäiriöistä saatiin ratkaistua yhteistyössä järjestelmätoimittajan kanssa jo torstain aikana, mutta häiriöitä saattaa ilmetä vielä osassa Pali-reiteistä myös perjantain 10.3. aikana.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme.
AKT:n lakon vaikutukset Pali-liikenteeseen 1.3. alkaen
Auto- ja Kuljetusalan työntekijäliitto AKT:n lakko linja-autohenkilökunnan osalta alkaa keskiviikkona 1.3.2023 klo 03.00 ja päättyy perjantaina 10.3.2023 klo 03.00, ellei neuvotteluissa päästä ratkaisuun tätä ennen.
Lakolla voi olla vaikutuksia Tuomen järjestämiin Pali-palveluliikenteen kuljetuksiin. Jotkut Pali- linjat tai -reitit voivat jäädä ajamatta lakon seurauksena. Pidämme asiakkaamme ajan tasalla lakon mahdollisista vaikutuksista Pali-liikenteen linjoihin ja reitteihin.
Kiitos vastauksista Palin asiakastyytyväisyyskyselyyn
Tampereen palveluliikenteessä toteutettiin asiakastyytyväisyyskysely toukokuussa 2022. Saimme vastauksia ennätysmäärän 603 kpl; iso kiitos siis kaikille kyselyyn vastanneille! Kokonaisuutena palvelu sai erinomaisen arvosanan. Asiakkaat ovat tyytyväisiä niin Palin mahdollistamiin asiointiyhteyksiin kuin kuljettajiin ja avustajiin.
Kiitos myös antamistanne kehitysehdotuksista – palvelua pyritään aina kehittämään asiakaslähtöisesti ja asiakkaiden toiveita kuunnellen. Tulevissa kehitystoimenpiteissä pyrimme myös jatkossa ottamaan antamanne kehitysehdotukset huomioon. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset löytyvät liitteestä, mikäli haluatte tutustua niihin tarkemmin.
Käteismaksu poistuu Paleista
Mahdollisuus maksaa Pali-matka käteisellä loppuu palveluliikenteessä 6.6.2022 alkaen. Jatkossa Pali-matkan voi maksaa matkakortilla, mobiililipulla tai ennakkokertalipulla.


