Kuinka PALI palveluliikenne tilataan?

PALI tilataan helposti soittamalla. Puhelinnumerot löytyvät linjojen yhteydestä. Kyydin tilaaminen onnistuu yleensä samana päivänä. Mikäli tiedossasi on meno, johon pitäisi ehtiä määrättyyn aikaan, kannattaa tilaus tehdä jo edellisenä päivänä. Matkaan on hyvä varata reilusti aikaa, sillä PALI ei aja määränpäähän suorinta reittiä, vaan poimii kyytiin muitakin matkustajia. Mainitsethan tilausta tehdessäsi, mikäli käytössäsi on apuvälineitä, kuten pyörätuoli tai rollaattori, jotta matka sujuisi jouhevasti.

Osalla linjoista asiakkaasta voidaan luoda profiili tilauksen yhteydessä, jotta seuraavalla kerralla PALIn tilaaminen olisi helpompaa ja nopeampaa. Kerättäviä tietoja ovat muun muassa lähtöosoite, puhelinnumero sekä mahdolliset apuvälineet. Profiilin ansiosta asiakkaamme ei tarvitse joka kerta kyytiä tilatessaan kertoa tietojaan uudestaan vaan puhelussa voidaan siirtyä heti määränpään ja lähtöajan selvittämiseen.

Tilaa PALI näin

    1. Soita alueesi PALIn numeroon.
    2. Kerro nimesi, lähtöpaikka, määränpään nimi sekä tarvittaessa osoite ja toivomasi lähtöaika.
    3. Jos perillä pitäisi olla määrättyyn aikaan, ilmoita myös se.
    4. Mainitse, jos sinulla on apuvälineitä esimerkiksi pyörätuoli tai rollaattori.
    5. Paluukyyti kannattaa varata samalla soitolla.

Kuinka PALIssa toimitaan

Klikkaa kuvaa nähdäksesi sen isompana.

Tulosta ohjeet