Yksilökuljetusten tilaaminen

Matkoja vKUOHKEoi tilata puhelimella, tekstiviestillä tai sähköpostilla vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Ruuhkattomin soittoaika on arkisin klo 10 – 14. Tilaukset kannattaa tehdä arkisin maanantaista lauantaihin klo 6 – 21 sekä sunnuntaisin ja arkipyhisin klo 7.30 – 21.

Tekstiviestillä tehtävien tilausten palvelunumero on vaihtunut 1.4.2020. Uusi numero on 040 49199 2000.

Uuden numeron myötä viestien alkuun ei enää tarvitse kirjoittaa KUOHKE. Riittää, että viestiin kirjoittaa nimen ja/tai asiakasnumeron, tarkan lähtöpaikan ja määränpään, lähtöajan tai perille saapumisajan, tiedon saattajasta tai muista henkilöistä, apuvälineet sekä mahdollisen lyhyen pysähdyksen. 

Puhelimella 03 5678 101

Matkan voit tilata tästä puhelinnumerosta:
03 5678 101

  1. Matkatilaus kannattaa tehdä heti, kun tiedätte matkanne ajankohdan. Tilaus tulisi tehdä vähintään tuntia ennen matkan alkamista aina, kun se on mahdollista.
  2. Ilmoittakaa:
    • nimenne ja/tai asiakasnumeronne
    • matkan tarkka lähtöpaikka ja määränpää, myös paikkakunta
    • matkatyyppi: onko kyseessä asiointi-, työ- vai opiskelumatka
    • haluamanne lähtöaika tai ehdoton perillesaapumisaika
    • onko mukananne apuvälineitä. Kertokaa kaikki tiedot, jotka vaikuttavat esim. auton valintaan tai erityiseen avuntarpeeseenne (esim. pyörätuolin porrasveto tai tarvitsette muuta apua kuljettajalta liikkumiseenne).
  3. Jos teillä on mukana saattaja, perheenjäseniä tai muita henkilöitä, ilmoittakaa tästä tilauksen yhteydessä.
  4. Jos haluatte pysähtyä lyhyesti matkan aikana, ilmoittakaa siitä tilauksen yhteydessä ja kertokaa pysähtymisosoite.
  5. Varmistakaa tilatessanne, että matkan tiedot on kirjattu oikein. Halutessanne puhelinnumeronne välitetään kuljettajalle.
    Olkaa valmiina lähtöön sovittuna aikana. Voitte joutua odottamaan autoa jonkin aikaa esim. muun liikenteen takia. Ennakkotilauksissa odotus voi olla enintään 10 minuuttia ja alle tunnin pikatilauksissa enintään 20 minuuttia.

Puhelintilaus maksaa normaalin paikallispuhelun tai matkapuhelinmaksun verran.

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Kuljetustenohjauskeskus tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Kuljetustenohjauskeskuksen oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Kuljetustenohjauskeskuksen ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.

Tekstiviestillä 040 49199 2000

Matkatilaus kannattaa tehdä heti, kun tiedätte matkanne ajankohdan. Tilaus tulisi tehdä vähintään tuntia ennen matkan alkamista aina, kun se on mahdollista.

  1. Kirjoittakaa viestiin nimenne ja/tai asiakasnumeronne, lähtöpaikka ja määränpää, haluamanne lähtöaika tai perillesaapumisaika, tieto mikäli teillä on saattaja ja/tai mukana on muita henkilöitä, mahdollinen pysähdys sekä apuvälineet. Esim. ”Ville Virtanen, lähtö Hämeenkatu 1 Tampere, kohde Teekkarinkatu 1 Tampere, lähtö 15.00, saattaja, rollaattori”.
  2. Lähettäkää viesti numeroon 040 49199 2000.
  3. Saatte paluuviestinä vahvistuksen tilauksen perille tulosta sekä hieman myöhemmin vahvistuksen itse tilauksen onnistumisesta ja lähtöajasta.

Tekstiviestin hinta määräytyy puhelinoperaattorin mukaisesti.

Sähköpostilla kyyti@tuomilogistiikka.fi

Matka tilataan osoitteesta kyyti@tuomilogistiikka.fi

  1. Sähköpostitilaus soveltuu vain ei-kiireellisten kuljetustilauksien tekemiseen. Tehkää sähköpostitilaus vuorokautta ennen matkustusajankohtaa, jotta yhdistelymahdollisuus säilyy ja kyydit tulevat tilaajalle ajallaan.
  2. Ilmoittakaa:
    • nimenne ja/tai asiakasnumeronne
    • matkan tarkka lähtöpaikka ja määränpää, myös paikkakunta
    • matkatyyppi: onko kyseessä asiointi-, työ- vai opiskelumatka
    • haluamanne lähtöaika tai ehdoton perillesaapumisaika
    • onko mukananne apuvälineitä. Kertokaa kaikki tiedot, jotka vaikuttavat esim. auton valintaan tai erityiseen avuntarpeeseenne (esim. pyörätuolin porrasveto tai tarvitsette muuta apua kuljettajalta liikkumiseenne).
  3. Jos teillä on saattaja, perheenjäseniä tai tuttavia mukana, ilmoittakaa tästä tilauksen yhteydessä.
  4. Jos haluatte pysähtyä lyhyesti matkan aikana, ilmoittakaa siitä tilauksen yhteydessä ja kertokaa pysähtymisosoite.
  5. Tilausvahvistus toimitetaan teille sähköpostitse. Varmistakaa, että tilauksenne tiedot ovat oikein.

Olkaa valmiina lähtöön sovittuna aikana. Voitte joutua odottamaan autoa jonkin aikaa esim. muun liikenteen takia. Ennakkotilauksissa odotus voi olla enintään 10 minuuttia ja alle tunnin pikatilauksissa enintään 20 minuuttia.