Häiriöitä Tuomi Logistiikan palveluissa verkkohäiriön vuoksi

Tampereen seudulla havaittu verkkohäiriö aiheuttaa ongelmia myös Tuomi Logistiikan asiakaspalvelun ja kuljetustenohjauskeskuksen puhelinpalveluihin. Puhelut eivät välttämättä yhdisty tällä hetkellä normaalisti kyseisten palvelujen palvelunumeroihin. Myöskään OSTARI-ostopaikka ei toimi normaalilla tavalla samaisen verkkohäiriön vuoksi. Ongelmaa koitetaan parhaillaan ratkaista Telian toimesta.  

Haemme ICT-arkkitehtiä!

Etsimme ICT-arkkitehtia vakituiseen tehtävään ICT-tiimiin. Tehtävässä mallinnat yhtiön kokonaisarkkitehtuuria ja suunnittelet ydintiedon hallintaan liittyviä prosesseja. Vastaat tiedonhallinnan tueksi tarvittavien tietojärjestelmäratkaisujen ja -palvelujen määrittelystä, hankinnoista ja kehittämisestä. Lisäksi osallistut myös muihin tietojärjestelmäkehitysprojekteihin ICT-asiantuntijan roolissa. Tehtävä sisältää myös tiedolla johtamisen ja analytiikan tukitoimintoja. Katso lisää ja hae tehtävää 30.9. mennessä: https://www.personnel.fi/avoimet-tyopaikat/ict-arkkitehti/    

Rekrytoimme!

Tuomi Logistiikassa on haettavana kaksi eri tehtävää. Tuomi Logistiikka Oy hakee kahta hankinta-asiantuntijaa huolehtimaan itsenäisesti julkisten hankintojen kilpailutuksista hankintalain mukaisesti. Toinen tehtävistä on määräaikainen. Haemme myös kahta hoitotarvikeasiantuntijaa. Toinen tehtävistä on määräaikainen. Lisätietoja: Hoitotarvikeasiantuntija Hankinta-asiantuntija    

Laaja häiriö SAP-järjestelmässä voi viivästyttää toimituksia

Ostarin ja eTiltan taustalla toimivassa SAP-järjestelmässä on meneillään vakava häiriö. Häiriön takia osa sovelluksista ei toimi ollenkaan. Häiriöllä on vaikutusta tilausten käsittelyyn ja toimitusaikoihin. Vika alkoi maanantaina 31.7.2017 aamulla ja jatkuu yhä. Asiasta tiedotetaan, kun häiriö on saatu korjattua. HÄIRIÖ ohi 1.8.2017 kello 19:31.

Selvitys: Tampereen kaupungin ja maakunnan tarvitsemat tukipalvelut kannattaa järjestää yhteistyössä

27.6.2017 kello 16:21 Tampereen kaupungin sisäinen sote- ja maakuntauudistusprojekti ja Pirkanmaa 2019 -projekti ovat yhdessä teettäneet selvityksen keskeisten tukipalvelujen järjestämisestä. Tarkastelussa olivat talous- ja henkilöstöhallinto, hankinnat ja logistiikka sekä ateria- ja puhtauspalvelut. Selvityksen perusteella nämä tukipalvelut Tampereen kaupungin ja Pirkanmaan maakunnan kannattaa järjestää yhdessä. Yhteistyöllä saavutetaan synergiaetuja ja voidaan minimoida päällekkäistä työtä. – Nämä ovat … Jatka lukemista Selvitys: Tampereen kaupungin ja maakunnan tarvitsemat tukipalvelut kannattaa järjestää yhteistyössä

Juhannuksen PALI-palveluliikenne

PALI 17 liikennöi palveluliikenteessä juhannusaattona pe 23.6. klo 09:25-14:00. Ennen palveluliikennettä autolla ajetaan Niihaman aamukuljetus klo 08:50. Iltapäivällä Niihamassa ei liikennöidä. Juhannuspäivänä PALI 17 ei liikennöi. Sunnuntaina 25.6. PALI 17 liikennöi normaalin viikonloppuaikataulun mukaisesti. Muut palveluliikenteen linjat ovat juhannustauolla 23.6.-25.6.

Hankintaverkosto suurelta osin tyytyväinen Tuomen hankintapalveluihin 

Tampereen kaupunki teetti aloituskyselyn uudelle kaupungin hankintaverkostolle tammi-helmikuun 2017 vaihteessa. Kyselyn tarkoituksena on toimia hankintaverkoston toiminnan organisoinnin pohjana, sillä verkoston halutaan palvelevan jäsentensä tarpeita ja toiveita. Tulosten perusteella Tuomi Logistiikan hankintaosaston toimintaan ollaan suurelta osin tyytyväisiä. Erityiskiitosta saimme hankintaverkostolta toimivasta yhteistyöstä, asiantuntevasta ja hyvästä palvelusta sekä kilpailutuksista. Kyselyssä esiin nousseet toiminnan kehittämiskohteet ovat pitkälti samoja, … Jatka lukemista Hankintaverkosto suurelta osin tyytyväinen Tuomen hankintapalveluihin